با تلاش و پيگيري كارآگاهان پليس فتا كرمان عامل انتشار تصاوير خصوصي يكي از شهروندان كرماني دستگير و پس از طی سير مراحل قضائي راهي زندان شد.

،سرهنگ" كامبيز اسماعيلي" در اين خصوص بيان داشت: يكي از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضائي به اين پليس مراجعه و اظهار كرد فرد يا افرادي تصاوير خصوصي وي را دستكاري و در اينترنت منتشر نموده اند.

وي ادامه داد: از اين رو اكيپي از كارآگاهان مجرب اين پليس پرونده قضائي در اين خصوص تشكيل و پيگير موضوع شدند.

اين مقام انتظامي افزود: با بررسي قرائن و شواهد موجود كارآگاهان دريافتند سرقت تصاوير خصوصي وي از سيستم مغازه شاكي انجام شده و مظنونيني را در اين رابطه شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي احضار كردند.

اسماعيلي اظهار داشت: پس از بازجويي هاي اوليه از مظنونين يكي از آنان كه قبلا شاگرد مغازه شاكي بوده است به عنوان مظنون درجه يك اين پرونده مطرح گرديد ولي هر گونه جرم انتسابي را منكر مي شد.

وي افزود : با بررسي فني و تخصصي كارآگاهان اين پليس موفق شدند مدارك و شواهدي را به دست آورند كه ديگر از سوي متهم قابل انكار نبوده و متهم پس از سير روال قضائي راهي زندان شد.

رئيس پليس فتا كرمان در پايان توصيه كرد: شهروندان هوشيار باشند اطلاعات شخصي خود را روي سيستم هايي كه افراد متفرقه به آن دسترسي دارند نگهداري نكنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا